środa, 7 maja 2014

II urodziny bloga

Cześć :)

Dzisiaj będzie jedna z typowo zapychaczowych notek, ale postanowiłam napisać krótki tekst, bo dla mnie jest to coś ważnego. Dokładnie dzisiaj mija dwa lata, odkąd powstał blog catalinka.blogspot.com. Jestem wyjątkowo dumna z tego powodu. Znalazłam coś, co często sprawia, że dzień staje się lepszy, że widzę sens w tym, co robię. Zwłaszcza maile od Was, czytelników i autorów sprawiają, że dostaję dodatkową motywację do czytania i pisania. 

Wspólnie wyklikaliśmy aż 6145 komentarzy, na stałe postanowiło obserwować moje poczynania 190 osób, 63 duszyczki są na Twitterze, a na Facebooku jest Was 109. Wczoraj wieczorem blog został wyświetlony 90600 razy. 

Cóż, ten blog nie przetrwałby tyle czasu gdyby nie Wy, więc dziękuję, że zaglądacie, odwiedzacie, zostawiacie ślad swojej obecności. To ważne i tak jak wspomniałam, ogromnie motywujące.

Te dwa lata minęły mi bardzo szybko i rzadko zniechęcałam się do prowadzenia bloga, więc jest nadzieja, że za rok spotkamy się tutaj w jeszcze większym gronie :)

Mam do Was pytanie: z czym kojarzy Wam się mój blog i w którym momencie uświadomiliście sobie, że chcecie zaglądać tutaj częściej? Jestem ogromnie ciekawa Waszych skojarzeń i wspomnień :)).

10 komentarzy:

  1. Gratulacje, piękny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości! :))

    Śledzę Twoje poczynania od samego początku i bardzo chętnie tu wpadam, bo wiem, że zawsze znajdę u Ciebie ciekawe opinie na temat najnowszych pozycji wydawniczych. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wielu, wielu sukcesów. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, piękne liczby!
    Nie mam pojęcia od kiedy do Ciebie zaglądam, tak regularnie to pewnie od czasów Przystani. Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sto lat Kochana!
    Ja lubię do Ciebie zaglądać, bo zauważyłam, że mamy podobny gust i zawsze znajdę jakąś książkę, która z pewnością mi się spodoba :) A poza tym fajnie tu i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i powodzenia na następne lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia, jak to się stało, że dopiero teraz zauważyłam tę notkę! Jak mogłam przegapić blogowe urodziny?! Wszystkiego najlepszego, blogu Catalinki :D
    A mnie się u Ciebie chyba najbardziej podoba to, że potrafisz w swoich recenzjach zawrzeć wszystkie istotne sprawy :-) Ale chciałabym też czasem poczytać o Twoich lakierach do paznokci :D Życzę dużo dobroci i mnóstwa weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego zatem. Wytrwałości i ciekawych pozycji do recenzji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw tutaj ślad swojej obecności, z chęcią przeczytam i odpowiem na Twój komentarz :). Coś Ci się nie podoba lub z czymś się nie zgadzasz? Napisz mi o tym. Anonimie, podpisz się